Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  خودروبر تهران حمل خودرو به سراسر كشور خودروبر تهران حمل خودرو به سراسر كشور

خودروبر | خودرو بر

خودروبر تهران حمل خودرو به سراسر كشور

خودروبر تهران حمل خودرو به سراسر كشور

خودروبر تهران راندمان پيل‌هاي سوختي در مقابل يك موتور احتراق داخلي نبايد در مطلوب‌ترين نقطه عملكرد آنها مقايسه شود. اين دو فناوري ذاتاً متفاوت هستند و ويژگي‌هاي بازده-قدرت بسيار متفاوتي دارند. اگرچه يك موتور احتراق داخلي حداكثر بازده را در حداكثر توان يا نزديك به حداكثر توان خود دارد [6]، يك سيستم پيل سوختي حداكثر بازده خود را در بار جزئي دارد [7] (شكل 10-2). به همين دليل، راندمان يك سيستم محركه پيل سوختي با سوخت هيدروژن در يك برنامه رانندگي معمولي (مانند آنچه در شكل 10-3 نشان داده شده است)، كه در آن موتور خودرو در بيشتر اوقات با بار جزئي كار مي كند، مي تواند تقريباً دو برابر موتور احتراق داخلي [8-10]. راندمان سيستم پيل سوختي هيدروژني در يك برنامه رانندگي مي تواند بيش از 40٪ و بالاتر از 50٪ باشد. راندمان يك سيستم محركه پيل سوختي با يك پردازنده سوخت داخلي كمتر از راندمان يك سيستم پيل سوختي هيدروژني است، اما همچنان از راندمان يك موتور احتراق داخلي بالاتر است. اگر از پيل سوختي و موتور احتراق داخلي در پيكربندي هيبريدي استفاده شود، مزيت بازده خودروبر تهران پيل سوختي كاهش مي يابد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/7 ساعت: ۱۳ توسط:khodrobaranparsa :